15 Maj

Happ då var det onsdag igen. Förra onsdagen åkte vi ju iväg till Öland för lite semester och bröllop. Jag saknar det så mycket! Idag hade vi då nationella i eng (läs och hör) och det gick bra för båda två tror jag. Efter skolan drog jag till stan för att boka tid hos frissan, känner att det är dags för en förändring så nästa vecka blir det klipptid! Och självklart är det ingen vanlig dag idag inte, för idag har vi varit tillsammans i 7 mån. Precis som man brukar säga  "Tiden går fort när man har roligt" ja det stämmer bra det där. Just nu har Viktor träning och jag måste se till att skriva klart svenskan.

// Lia
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!