Hemma hos Mafrost

Nu är man äntligen hemma hos syrran och hennes gosia lille unge Tor som bara är nio månader gammal. Jag åkte igår och resan var lång och ganska seg men väl framme så var det värt det, idag så har vi gjort allt möjligt. Jag har varit ute med min syster Julias man Per och övat på att kasta proffs frisbee, Tor hängde med i vagnen såklart. Det har varit mycket lek och stoj hemma och så åkte vi och handlade på Ica Maxi där körde jag runt Tor i vagnen vilket han tyckte var roligt. Senare på dagen blev det tacos och film. Efter en ganska utmattande dag med träningsvärk i armen(på grund av att jag burit på Tor) så ska jag nu sova.


Toran och jag i matbutiken, självklart så hjälpte han till med att skanna varorna :D 
 
// VIktor



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag smäller aav!!! Guva sött :D :D

2013-07-03 @ 13:13:20
URL: http://nittton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!