Hej där

En hel vecka har gått sen vi uppdaterat. Har inte orkat, varken jag eller Viktor. Nu har vi äntligen lov! Så nu kan man ta paus från skolan. I fredags var vi på statt, sportlovsfesten. Det var ganska kul faktiskt, rätt segt i början men efter ett tag drog den igång. Igår åkte jag till Skövde över dan och träffade en kompis. På kvällen blev jag bortbjuden på middag hos Viktor. Det var jättemysigt och god mat blev det med! 

Idag blir det nog mest att ta det lugn. Får se sen vad man hittar på. Det var allt för mig!
Här får ni även en bild från i fredags :*
 
// Liahne
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!