Inställd

Imorse när jag vaknade hörde jag hur det blåste ute så kommer pappa och säger att det är snöstorm. Och jaa det stämde väldigt bra. Kunde inte cykla till skolan idag så fick gå. Sen började skolan och allt flöt på som vanligt tills vi får reda på våran tredje lektion att alla lektioner idag är inställda. Det tack vare snöstormen. Trodde knappt på det men det var sant. Så vi slutade alltså strax efter kl.11. Efter att vi ätit lunch så hängde jag med Bea och Diana till stan en sväng. Sen drog jag och Diana till Viktor. Hon åkte hem efter kl.13 och jag stannade till strax efter 15. Får väl se vad som händer ikväll. Blir väl förmodligen myskväll. Fast jag hos mig och han hos honom.. 
 
// L



Kommentarer
Postat av: AM

Uppdateringen bör skärpas på den här sidan! hihi :)

2014-02-05 @ 20:13:26
URL: http://nittton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!